utorak, 10. siječnja 2012.

Upoznavanje zena za brak

Pozdrav svima.
Moje ime je Ivan, i u ranim sam tridesetim godinama. Živim sam i često sam usamljen, tako da sam počeo koristiti online dating servise za upoznavanje zena za brak.

Jako sam sramežljiv

Kada god pokušam razgovarati sa djevojkom u živo, potpuno se smrznem. Često idem van sa prijateljima, i posjećujemo klubove i zabave. U većini slučajeva prijatelji tamo upoznaju žene, i ponekad odu sa njima kući, a ja ostanem sam, što zna biti prilično frustrirajuće. Zbog svoje sramežljive prirode, nikada nisam imao djevojku.

Čak sam pokušao i piti alkohol da se opustim, ali nije pomagalo i svaki pokušaj da razgovaram sa ženama je završio mojim mucanjem.

Već sam bio ozbiljno zabrinut, i ozbiljno tražio rješenje svboga problema, kada mi je prijatelj pokazao neke online servise za upoznavanje i komunikaciju.
To otkriće mi je promijenilo život. Više se ne osjećam nervozno kada pomislim na razgovor sa ženama. Čak i ako nekim čudnom ispadne da razgovaram sa slavnom osobom, nisam nervozan i mogu se normalno razgovarati. Vjerujem da se to dešava zato što sam svjestan činjenice da se ta osoba nalazi daleko, i da nismo oči u oči.

U startu sam pomislio da će mi korištenje online servisa za upoznavanje pomoći u gradnji samopouzdanja, i pomoći u upoznavanju zena za brak. Vjerujem da će mi sve češća komunikacijama sa djevojkama preko online servisa pomoći, i da ću doći do točke gdje osjećam da se više ne bih smrznuo u pravom razgovorom sa ženom.

Upoznavanje zena za brak
Upoznavanje

Vjerujem

da ću nakon nekog vremena biti spreman i da upoznam neku ženu uživo i odvedem je na večeru. Pošto ću vjerojatno već znati dovoljno o njoj, mislim da se neću zablokirati i osramotiti jednom kada se sretnemo uživo.

Planiram započeti svoju avanturu večeras, da vidim hoću li uspjeti naći neku lijepu i dobru curu za udaju koja će pričati sa mnom, i pomoći mi u podizanju samopouzdanja.

Nadam se da, kada me sljedeći puta neka djevojka za brak na ulici upita za smjer, neću samo zamucati i pobjeći.

4 komentara:

  1. mislim damije dosta ova samoca i tisina jer stvarnomije tesko ako nemam skim dapopijem kafu jutarnju ili mineko dakaze daje vreme dase ruca ili mislim dabimi bilo malo zabavan zivot akomi neka zena kaze da spremljen je krevet i tako to resijobi dase zenim necu vise ko do sad

    OdgovoriIzbriši
  2. Monika 39 godina bez dece zeli upoznati muskarce slobodne
    bez dece da ne piju i ne puse moj profil mozes videti na sajtu

    zenim-se.info

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ok. i ja sam kao ti. nazovi 063‚1807384 pa da se upuznamo. poz

      Izbriši