Izrada nezaboravnog i uočljivog profila na
online servisima za upoznavanje prilikom traženja
zene za brak je slično kreiranju nezaboravljive i uočljive reklame. Isto kao i ta reklama od 30 sekundi koja vam pokušava prodati novu pastu za zube, morate:
1) Isticati se u moru profila
2) Privući
interes prvom rečenicom, kako bi posjetioce spriječili da kliknu na sljedeću osobu na listi
3) Pobuditi zanimanje (npr sa nekom nenamjernom
dosjetkom) kako bi posjetitelji ostali i saznali više o vama
4) Natjerati ih da vas kontaktiraju
Privucite pažnju:
Počnite sa slikom. Oko je brže od misli, tako da im privucite oko, kako bi privukli pažnju, i natjerali ih da zastanu i pročitaju što ste napisali. Nasuprot uvriježenom mišljenju, nije bitno da li
izgledate jako dobro, bitno je koliko slika pokazuje vašu osobnost.
|
Slika može pomoći prilikom
upoznavanja zene za brak |
Na primjer, gdje bi se trebali slikati. Ako volite prirodu, onda stavite sliku sebe kako šećete po šumi. Ako volite životinje, izaberite jednu na kojoj se igrate sa
psom.
Na taj način, bez napisane riječi, privlačite ljude koji dijele vaše interese. To je puno uspješnija taktika nego sterilna slika iz studija, koliko god dobro izgledali na njoj.
Izbjegavajte mutne slike uslikane pomoću web kamere, jeftinog mobitela ili iz velike
daljine. Također, izbjegavajte prešarene pozadine, koje odvlače pažnju. U
pravilu, najbolje ćete se isticati u majici ili košulji neke žive boje. Samo malo pogledajte naslovnice raznih časopisa, da vidite koliko je pažnje posvećeno odjeći. Možda vam se to čini čudno, ali i male stvari puno znače.
Potaknite interes:
Oglašivači imaju nešto zvano "Unikatne prodajne karakteristike". To je vrijednost koja neki proizvod razlikuje od
konkurencije. Na primjer, losion poslije brijanja koji tvrdi da čini vašu kožu mekom, i imate drugi koji tvrdi da odlično miriše. Ti losioni ne pokušavaju da imaju sve, pa tako nemojte niti vi. Smislite dvije ili tri stvari koje su vam važne (hobi, strast prema nečemu,
ciljevi u životu). Zadržite vedar i optimističan ton, i pokažite profil bliskom prijatelju i pitajte ga što bi on pomislio o toj osobi da vas ne zna.
Probudite znatiželju:
Ne možete ispričati svoju
životnu priču u nekoliko rečenica, i niti ne trebate. Isto kao što reklame ne navode sve dobre strane nekog proizvoda, već vam kažu samo dovoljno da ga poželite isprobati, vaš profil mora samo probuditi znatiželju. Ako vam se javi
zena za brak, imat ćete dovoljno vremena da se bolje upoznate. Kako da ih navedete da obrate pažnju? Pitajte pitanje, napišite samo pola
anegdote, ili ih potaknite nekom rečenicoim tipa "Saznajte zašto više nikada ne gledam štrudlu od jabuka na isti način." Ovo može poslužiti da probije led prilikom javljanja, i da omogući drugoj strani da započne razgovor s nekom temom.
Natjerajte ih da vam se jave:
Znate kako većina prodajnih reklama završava sa nečime kao, "Nazovite ovaj broj sada"? I vaš
profil treba izgledati tako. Završite ga sa prijateljskom izjavom koja će podići samopouzdanje čitatelja. Čak i ako je nešto jednostavno, u stilu "Volio bih da se javite". Zašto ta jedna rečenica toliko znači? Zato što onoj koja čita daje osjećaj da se obraćate točno njoj, da čekate baš nju, i samim time čini pisanje te prve poruke manje neugodnom.
Nema komentara:
Objavi komentar